Online Croodeo

CRoss + fOOD + palEO = Croodeo Cross træning og rigtig mad til at maksimere dine resultater mens det passer ind - Power - sundhed og overskud til Din hverdag. 
Start her

Vi giver dig simpel (meget effektivt) træning

Vi skaber en stærkere og sundere version af dig selv, ved at gøre både damer og herre til atleter, der kan klare alle de udfordringere hverdagen bringen.

Giv din livsstil et spark

Enkle træning, der leveres fantastiske resultater og passer ind i en travl hverdag.

Klar til hvad hverdagen bringer

Du behøver ikke træne hver dag. 2-3 gange om ugen Er nok til at komme i bedere kondi, styrke og sundhed, der gør dig klar til hvad hverdagen bringer.

save time

Effektiv træning behøver ikke bruge al din tid

"Min krop har ændret sig meget. Den er blevet mere tonet og udover jeg har smidt mine 17 kg fra graviditeten er jeg også gået en tøjstørrelse ned fra før graviditet!"

Dina Hedegaard Rosenberg

Er du stærk!!!

Hvad er funktionel styrke? Funktionsstyrke er evnen til at lægge dine led (skuldre, hofter, knæ og ankler) gennem et fuldt bevægelsesområde uden smerte, stivhed eller begrænsning. Hvad er målet med funktionel styrke? Du bør kunne bruge dine led i et komplet udvalg af fuld og smertefri bevægelse. Sådan virker dette her i en verden, vi sætter os mere ned i noget andet, hvor vi ikke længere skubber det primitive maskineri og tunge ting rundt. I et dagligdags miljø hvor vi sidder fast i en "boks" med de samme bevægelser igen og igen. Vi er ikke længere spontant stimuleret af vores miljø som vi en gang var. Flere og flere mennesker erstatter dagligdagens bevægelser med "arbejde" (foran computere og skrivebrord, tale i telefon og køre i bil) eller "fritid" (se tv eller spillecomputer), vi skal finde måder at ændre vores dagligdags miljø for at holde vores pushing, pulling og løftebevægelser aktive. "

På udkig efter noget ny og noget der virker!!!

 

Ligesom en Sandbag

"Et solidt træningsværktøj til militæret, kampsport og stærk mand træning. Er sandsække ofte set som et værktøj til elite præstationer forbeholdt mandlige atleter. En sandtaske er ikke kun for drenge, kvinder bør også overveje sandsække træning for at forbedre cardio styrke , udholdenhed og fleksibilitet. "

Progressiv træning!!!

Nøglen til at få resultater med din træning er progressiv overbelastning (konstant øget modstand i din træning der passer til dig). 

Vil du igang med træning der virker

Så er her 10+ gratis workouts du kan bruge både med og uden udstyr